Klub/SFO2

Om eftermiddagen har vi et kombineret Klub og SFO2 tilbud, dvs. at vi har et lokale indrettet til 3-6 klasse med mulighed for kreative aktiviteter, playstation, sofa/hyggeområde, bordtennis osv. Dette tilbud er også omfattet af vores DGI-certificering og der er fokus på både at give de unge plads til deres sociale fællesskaber, men også bevægelsesglæde og trivsel inden for vores værdisæt. Her arbejder vi med at samskabe aktiviteter med medlemmerne og de tager en mere aktiv rolle i de aktiviteter vi laver for hele Nyrupskolen SFO.

SFO2

I SFO2 er der også flere forskellige aften arrangementer i løbet af året, her kan 4-6 klasse deltage til bl.a. fællesspisning, NERF turnering, Juleshoppetur, Halloween aften, JUVI arrangementer og meget andet. Her har de store mulighed for at være medskabere af deres eget klubtilbud og kan give feedback og ønsker til hvad der skal foregå på deres SFO2 tilbud.